Selasa, 18 Jun 2013



Okaylah dear Fellas' masa dengan mata aku macam dah tunjuk ke'jellyan diorang katt akuu. Aku sebenarnya nak post pasal benda lain tapi benda lain pulakk aku ter'post ! Amatt Shengalll -_____- Ohh ! Perasan takk aku tak guna Blogskin lagi ? Kfinee ! Up down to youu lohhh ! Biru tetap dihatiii aku. Pink tu hanya tokok tambah ! Blog ni ditukar sempena macam-2. Sebab MyName,birthday Ayah haku dan sebab terbesarrr.. hadolahhh ! wekk ! Woii Fatimatul ! Hari ni birthday kau kann ? 4 June ! Haku boleh ingat birthday kawan baik aku, even kite putus kawan 3 tahun. Dan ternyata lepas kita bukan Best Friend lagi, kita dah tak ngam.
Tapi as I'm ever be your friend aku akan ingat segala gala serigala bagai tentang kawan aku sendiri ! Tapi masa hari jadi aku kau ingat tak ingat je. Itulah lumrah bila kawan lupakan kawan. Aku harap kau jaga hati kawan kesayangan aku,Atul dengan baik. Fathi !! Happy Birthday untuk kauu ! Terima kasih sebab pernah lupakan aku dan terima kasih sebab dah tinggalkan parut untuk aku :') You're just wannabe Iguana.

Aku suka lagu track nombor tigaaa :') Fuhhh ! aku teringat sangat-sangat kawan-kawan rapat aku dulu yang dah lupus. Hakikatnya, ramai yang lupakan aku sedangkan aku tengah terbayangkan moment-moment yang comel-comel dengan diorang dulu. Itulah erti kawan yang forgetful. :')

No comments:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan