Selasa, 18 Jun 2013



A N N Y E O N G H A F E L L A S

SEEEEEEYOONGGGGG ! Nasib baik dia still hensem lagi > < Siapa tengok Gunwoo ? Serius aku terkezuttt gilaaaaaaa. -_____________- Rambut dia panjang ? Kening berkaler ? Hilang image dia yang innocent tuuuuuuu ! T______T Agaknya faktor diorang release comeback lambat sebab nak tunggu rambut Gunwoo panjang kotttttt . Lols. Tapi aku paling tabikkkk part Gunwoo belasah orang jahat semua tu. Gileeee Coooolllllll ! Aku fikir perempuan tu Jiyeon bertopengkan Seohyun -_____- rupenya Eunseo. Sepanjang aku tengok video die aku terpikirkan cerita 'Instinct Melody' yang kawan aku buat. Lols. Tak taulah kenapa naluri tu adaaa. Hikhoks.

Apepon SEEEYONGGG hensommmm >_______< Aku sukaaa rambut Chaejinnnnnn. Duo tonnnnn gituuu. Ehem, orang lain fangirling Big Bang - Monster aku fangirling MyName pulakkssss.  lols. Ade haku kesahh ?
//Mehrong--\\ JunQ aku rasa dia macam hokey tak hokey jeee. Maybe gaya rambut dia kottt -___- Sape nama lagi sorangg tu ? Aku betul-2 tak ingat ni ! -______- Hey Namja ! Awakk sangatt okayyy jangan risau ! Aku betul-2 lupa nama diaaa =___= Ada orang kata Gunwoo nampak macam Heechul ? Personality Gunwoo macam Heechul ? Uuuuuu.. Aku pun rasa ade jugakkk but sikit lahhh. spesyially , bila tengok gambarr nii .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan